  • Data: 2008-11-18 10:20:53
    Temat: Re: linia TP na mojej dzialce
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 10:09:09 +0000, kuba napisał(a):

    > A nie wydaje Ci się, że w naszym systemie prawnym mamy raczej numerus
    > clausus "innych form szczególnych"?

    Tu jest umowa, w której forma aktu notarialnego zastrzeżona jest tylko
    dla oświadczenia 'służebnośćdającego'.

    Z drugiej strony: ciekawe czy zdają sobie z tego sprawę te różne Dialogi
    i inne ISP, także w kontekście niedawnej decyzji UOKiK nt. obowiązku
    wpuszczenia telekomów na osiedla.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl