  • Data: 2008-11-18 10:54:07
    Temat: Re: linia TP na mojej dzialce
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel <d...@o...pl> napisał(a):

    > taki jest moj cel.

    Na odszkodowanie jest szansa:
    http://prawo.money.pl/aktualnosci/okiem-
    eksperta/artykul/sluzebnosc;przesylu,242,0,248050.ht
    ml

    Ostatnio pisano o sprawie kobiety, której powiedziano, że instalacja nie
    będzie jej zasłaniać widoku, a okazało się, ze postawiony słup (zrobiono to
    pod jej nieobecność) ten widok zasłania.

    Sprawa ma szansę na wygranie w sądzie, bo kobieta została oszukana w złej
    wierze.

    Pozdrawiam WM