  • Data: 2008-11-17 14:08:56
    Temat: Re: linia TP na mojej dzialce
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 14:58:27 +0100, gasper napisał(a):

    > a co jak kabla nie ma na mapkach a on sobie zacznie dziure kopać?

    No to art. 415 kc z uwzględnieniem stanu wiedzy ;-)

    > jak kabel sam sie uszkodzi z upływu czasu i będą chcieli wejść na
    > posesje go sprawdzić? a działka zmieni 4 razy włąsciciela

    Jak się uszkodzi i będą chcieli naprawić to będzie obowiązek udostępnić
    nieruchomość w celu tym.
    Zmiana własności działki nie ma nic do rzeczy. Może ją nawet Alkajda
    odkupić w tzw. międzyczasie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl