  • Data: 2008-11-17 14:31:02
    Temat: Re: linia TP na mojej dzialce
    Od: Daniel <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak się uszkodzi i będą chcieli naprawić to będzie obowiązek udostępnić
    > nieruchomość w celu tym.
    > Zmiana własności działki nie ma nic do rzeczy. Może ją nawet Alkajda
    > odkupić w tzw. międzyczasie.

    ale ja sie nie bronie zmiana wlasciciela. pytam czy tak przygotowane (na
    kolanie) pisemko ma jakas wartosc. wydaje mi sie, ze tak wazna kwestie
    notarialnie sie ustala.

    sprawa powstala w wyniku odmowy przylacza tel do domku - brak mozliwosci
    technicznych. wydaje mi sie, ze jak im uswiadomie, ze maja co usuwac z
    mojej dzialki lub zniszcze linie, dojda do wniosku, ze takie mozliwosci
    istnieja.

    pozdrawiam

    Daniel