  • Data: 2004-12-23 13:10:24
    Temat: Re: lichwiarstwo....
    Od: "js" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cqeeho$77v$5@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dlaczego? czy sądzisz, że gdyby zamówili u pytającego pomalowanie ścian w
    > mającym powstać budynku, a budynek by nie powstał, to nadal byłby bez
    > szans
    > i te 2% dziennie by płacił? Strzelam przykładowo, bo pytający nie napisał
    > co chodzi.

    Chyba ze tak.
    Ja jednak trzymam sie slow mojego prof. od handlowego, ktory to na egzaminie
    wyraznie mi powiedzial : "Prosze Pana, prosze trzymac sie stanu
    faktycznego."
    Autor napisal :

    >W ramach sprzatania zaleglosci po poprzednim zarzadzie znalazla sie
    >umowa do zabowiazania, ktorego wymagalnosc wlasnie minela, a spolki nie
    >stac na
    >jednorazowa splate. W umowie jest paragraf, mowiacy o tym, ze w przypadku
    >nie
    >wywiazania sie z zobowiazan zostana naliczone odsetki w wysokosci 2% za
    >kazdy
    >rozpoczety tydzien opoznienia

    Koniec.
    W tym stanie rzeczy nie moze byc mowy o obiektywnej niemoznosci wykonania
    zobowiazania.
    Jesli sa elementy dodatkowe, to pytajacy powinien je przedstawic.

    --
    "I've got a lovely bunch o' coconuts
    There they are standing in the row