  • Data: 2002-05-21 12:03:14
    Temat: Re: licencjat w wordzie
    Od: g...@a...eu.org (Gerard) szukaj wiadomości tego autora

    Juulius napisał(a):
    > W tym roku pisze prace licencjacka.
    > Niedawno dowiedziałem sie, ze musze oddac ja na dyskietce koniecznie
    > zapisana w Wordzie.
    > Tak sie sklada, ze ja uzywam innego edytora - darmowego Star Office`a .

    Nie zapisaną w Wordzie, tylko zapisaną w formacie Worda (.doc).
    Star Office ma możliwość wyeksportowania dokumentów między innymi
    właśnie do formatu Worda. Skorzystaj z niej i się nie przejmuj.
    Właściwie to nawet lepiej by było skorzystać z formatu RTF. Word go
    odczytuje, a przynajmniej nie ma problemów z różnymi wersjami Worda.

    > Czy uczelnia ma prawo zmusic mnie do wyboru konkretnego programu w dodatku
    > platnego?

    A pomyśl na odwrót - czy Ty możesz sobie wybrać dowolny program dla dowolnej
    platformy, zapisać swoją pracę licencjacką w jakimś egzotycznym formacie
    i oczekiwać od uczelni, że będzie kombinować, jak ją odczytać?
    Nie wiem, jak to wygląda od strony prawnej, ale od strony technicznej
    utworzenie plików Worda jest trywialne (patrz wyżej).

    Pozdrawiam,
    Gerard