  • Data: 2002-05-23 07:32:09
    Temat: Re: licencjat w wordzie
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Juulius" <k...@o...pl> skribis:

    >W tym roku pisze prace licencjacka.
    >Niedawno dowiedziałem sie, ze musze oddac ja na dyskietce koniecznie
    >zapisana w Wordzie.
    >Tak sie sklada, ze ja uzywam innego edytora - darmowego Star Office`a .
    >Czy ktos moglby mi wyjasnic, czy sa jakies przepisy regulujace te kwestie?

    Chopie, to uczelnia nie sad - mozesz ich wszystkich zaskarzyc, a potem
    dostac 3- za prace :)

    >Czy uczelnia ma prawo zmusic mnie do wyboru konkretnego programu w dodatku
    >platnego?

    to juz inni napisali - mozesz wyeksportowac. Jest tez Word Viever, do
    ogladania plikow .doc, chyba darmowy.
    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,