  • Data: 2002-05-21 17:57:25
    Temat: Re: licencjat w wordzie
    Od: g...@a...eu.org (Gerard) szukaj wiadomości tego autora

    Juulius napisał(a):
    > Tak się składa, że pisze pracę w języku obcym i obawiam się, że zamiast
    > liter ze znakami diaktrycznymi, których nie ma w polskim alfabecie mogą
    > pojawić się jakieś krzaczki,kwadraciki, znaki zapytania, itp.

    Znakami diakrytycznymi :)
    Najlepiej napisz kilka zdań, wyeksportuj i sprawdź u znajomego na Wordzie.
    Ale problemów raczej nie powinno być - o ile piszesz jakąś ogólnie
    dostępną czcionką.

    > A co by się stało, gdybym oddał pracę napisaną ręcznie?

    Wykaligrafowaną? :)

    > Czy jest jakiś przepis mówiący o tym, że musi być napisana na komputerze?

    O ile wiem, to już od wielu lat oddaje się prace pisane na maszynie
    lub komputerze. Mają tu znaczenie zarówno względy estetyczne, jak i
    praktyczne - łatwość odczytania, jak również (w razie konieczności)
    udostępnienia.
    W razie wątpliwości zawsze możesz spytać w dziekanacie.

    Pozdrawiam,
    Gerard