  • Data: 2003-12-17 03:34:11
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    news:brob6q$70b$1@inews.gazeta.pl...
    > poilkj rzecze:
    >
    > My czyli kto? Ja z Tobą, tchórzliwym anonimem?
    > Nie rozśmieszaj mnie.

    jak nie chcesz ze mną gadać to nie musisz, ja do ciebie po nocy wydzwaniał
    nie będę, chociaż to dobry pomysł.
    Proponuję trzecią nad ranem.

    > Podpisz się chociaż tchórzu pod tym donosem!
    > Chciałbym Ci się pośmiać w twarz no i ją pokazać grupie!

    poilkj jestem, miło mi.
    Jak chcesz się pośmiać, to kup sobie lusterko. Tylko się nie przestrasz,
    otwieraj oczy powoli i zdejmij ochraniacze z zębów, będziesz wyglądał
    bardziej inteligentnie.