  • Data: 2003-12-17 09:57:55
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > dokładnie tak samo sensowne, jak trzymanie 10 czy 20 lat oryginalnego
    > pudełka z nalepką i oryginalnym nośnikiem.

    no byc moze...

    > powiem inaczej, ciekawe o co zapyta sąd w trakcie rozprawy? Moim zdaniem o
    > dowód tego, że oprogramowanie zakupiłeś i to jest podstawa stwierdzenia
    > legalności. Jak udowodnisz, że kupiłeś, to ci może m$ skoczyć nawet jak nie
    > masz pudełek, nalepek itd.

    no tutaj to chyba przesadziles.
    A jak oprogramowanie dostalem w spadku lacznie z komputerem, ale bez faktury,
    to co?
    A jak zgubilem paragon, bo to chyba sie zdarzyc moze, albo ktos mi podpieprzyl
    portfel, w ktorym go mialem, a firmy, ktora mi sprzedala oprogramowanie juz nie
    ma/nie istnieje/cokolwiek...Skad wtedy wezme duplikat dowodu zakupu? I wtedy
    juz mam nielegalne oprogramowanie?
    Bez jaj, imho dowod zakupu o legalnosci oprogramowania bedzie rozstrzygal na
    ostatnim miejscu.
    A moze zaraz sie jeszcze okaze, ze nawet nosnika nie potrzebuje, bo wystarczy
    sam kwit, aby uznac ze oprogramowanie zainstalowane na moim kompie jest legalne.

    pozdrawiam
    d.