    From: LprzemekL <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: li
    Date: Sun, 7 Nov 2010 08:58:46 -0800 (PST)

    On 7 Lis, 17:44, witek <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > co zrobi właścicielka ze swoimi umowami to nie twój problem.
    > ty masz podpisać swoje.
    > dobrze mieć spisane wartości liczników, niech się znajdą w akcie
    > notarialnym, albo na oddzielnej umowie byle podpisanej przez obie strony.
    > Żeby potem nie było, że babka twierdzi, że jak ona opuszczała mieszkanie
    > to liczniki wskazywały znacznie mniej niż w momencie kiedy ty
    > podpisywales umowe.
    > Zeby potem nie było, że miedzy jej wyprowadzką, a twoją wprowadzą ktoś
    > duzy zakład pod twoj licznik podpiął.
    >
    > Bedzie jasne do którego momentu płaci ona, a od którego ty.

    Tak, myślę że wszytko wrzucę do protokołu zdawczo - odbiorczego,
    jeżeli chodzi o liczniki :)

    dorzucę jeszcze
    > dowód osobisty
    - wymeldowanie ze starego miejsca pobytu (urząd gminy) oraz
    zameldowanie (nowy dowód osobisty w ciągu 14 dni od zameldowania, nowe
    prawo jazdy, książeczka wojskowa)
    - fundusz emerytalny

    dzięki witek