  • Data: 2010-11-08 12:57:03
    Temat: Re: li
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ib8qpn$dso$3@inews.gazeta.pl...

    > widzisz, ci co wyprodukowali tą ustawę mieli dokładnie ten sam problem.
    > i zeby go obejść juz na samym poczatku zapisai w ustawie, ze samodzielny
    > lokal stanowi odrębną nieruchomość. No i mamy nieruchomość "we wnętrzu
    > nieruchomości".
    > Co wg mnie jest totalną bzdurą na równi z wymyśleniem kołchozów i
    > spółdzielni mieszkaniowych.

    OK, chodziło mi tylko o stronę formalną: można w zgodzie z polskim prawem
    być właścicielem mieszkania.
    A tak swoją drogą wie ktoś może jak to rozwiązano w innych krajach. Bo
    wydaje się, ze dla lokali w budynku wielorodzinnym pozostawałaby tylko
    współwłasność (niepraktyczna w dużych budynkach) lub najem.

    Michał