    From: LprzemekL <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: li
    Date: Sun, 7 Nov 2010 07:19:36 -0800 (PST)

    On 7 Lis, 15:05, witek <w...@g...pl> wrote:

    > o widze, ze zaczynasz byc inteligentny.
    >
    > ty nie byłeś, nie jesteś i nie bedziesz po podpisaniu tego aktu
    > notarialnego właścicielem tego mieszkania.
    >
    > czyj grunt tego nieruchomość, a grunt jest spółdzielni, wiec budynek
    > też, więc twoje mieszkanie też.
    >
    > koniec.
    >
    > to co nabywasz tym aktem notarialnym nazywa się ograniczone prawo rzeczowe.
    > Wiec niniejszym nabyłeś prawo do korzystania z mieszkania, którego
    > właścicielem jest spółdzielnia.
    > prawo takie jest dożywotnie, dziedziczne i zbywalne.
> [...]

    Ponownie dziękuję bardzo za obszerne info, witek :))) ,
    niestety jestem początkujący w tego typu działaniach i moje pytania są
    być może banalne, lecz myślę, że w przyszłości mogą się przydać
    następnym kupującym ;).
    Wspomniałeś również o mediach, ja już zaczynam wypisywać co mnie czeka
    jeszcze po podpisaniu aktu notarialnego, (mam już 10 punktów
    szczegółowych ;)), wśród nich jest:
    - wizyta w elektrowni, wypełnienie wniosku oraz podpisanie nowej umowy
    - wizyta w gazowni, wypełnienie wniosku oraz podpisanie nowej umowy
    - a woda ?

    rozumiem, ze właścicielka będzie musiała zerwać wszelkie umowy a ja
    podpisać, chyba , że można to załatwić jakoś w Spółdzielni jeżeli jak
    wspomniałeś "doprowadzające media, nie są waszą własnością i raczej
    nie będą, po drugie biegną po terenie spółdzielni" ?