  • Data: 2008-09-10 10:50:43
    Temat: Re: lekarz faszysta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS pisze:

    > Swastyka ma wiele źródeł i znaczeń.

    Owszem.

    > Jednak wszyskim kojarzy się tylko z jednym.

    Wszystkim? Ktoś cię mianował rzecznikiem całej ludzkości?

    > I dlatego nauczyciel nie jest ignorantem, ale prawidłowo zwrócił
    > uwagę.

    To na czarną koszulkę też powinien zwracać uwagę.

    > Jak jeszcze ganiałeś po podwórku i rysowałeś swastyki na murach,

    W odróżnieniu o ciebie nie jestem prymitywem i wandalem i nigdy nie
    bazgrałem po murach.

    > to wcale nie dlatego, że były symbolem dżinizmu, Arian, Słońca czy czego
    > tam jeszcze, ale dlatego, że naoglądałeś się filmów z II w. św. Nie bez
    > powodu w Niemczech używanie swastyki jest zabronione.

    Działania pozorne - symbole zakazane, a ideologia ma się całkiem nieźle
    i neofaszystowskie partie uzyskują niezłe wyniki w wyborach.