  • Data: 2008-09-10 13:13:32
    Temat: Re: lekarz faszysta
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Wrz, 14:13, "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > napisał w wiadomościnews:014jp5-38n.ln1@ncc1701.lechistan.com.
    ..

    > Właściwie masz rację. Tak samo zwyczaj (czy może: metoda)
    > uśmiercania ludzi przez rozpięcie na krzyżu nie ma wiele
    > wspólnego z chrześcijaństwem. Niemniej symbol krzyża JEST
    > wskutek splotu okoliczności używany przez chrześcijan
    > i przez to stał się emblematem chrześcijaństwa.

    No i git

    > Podobnie swastyka, wskutek splotu historyczno-ideologicznych
    > okoliczności została emblematem nazizmu, a po niesławnym
    > pochodzie przez Europę tak właśnie jest kojarzona przez
    > wszystkich, którzy ten pochód jeszcze pamiętają. I tak samo
    > jest i będzie kojarzona przez ich dzieci i wnuki (przynajmniej
    > przez większość z nich).

    No i git.

    Wiec w czym problem?

    Tym razem Andrzej Lawa broni slusznej sprawy :) Co kogo obchodzi kto
    sobie hailuje
    i gdzie? A w myslach wolno sobie hailowac czy tez nie?
    Poza tym, skoro propagowanie ustroju totalitarnego jest zabronione,
    to:
    - co robi lokal PRL w Rynku we wrocku(jesli jeszcze jest, ze dwa latka
    nie bylem)
    - co robia studenciaki w koszulkach Che

    Idac z innej manki - za Wikipedia: "Totalitaryzm - charakterystyczny
    dla XX-wiecznych reżimów dyktatorskich system rządów dążący do
    całkowitego podporządkowania społeczeństwa państwu za pomocą monopolu
    informacyjnego i propagandy, ideologii państwowej, terroru tajnych
    służb i masowej monopartii."

    No i ludzie sa wyczuleni na monopartie itd. Tylko ze nie widza, ze
    duopartia, multiprasa, propaganda, lewacka unijna ideologia, terror
    tajnych sluzb - to jest dzisiejsza rzeczywistosc.
    Oczywiscie - zaraz mnie chor zrypie, a nastepnie pojdzie poslusznie w
    kolejce po dowod biometryczny..

    Ustroj totalitarny, to - jak sama nazwa wskazuje - taki ustrow, w
    ktorym wladza jedzie po totalu, po calosci,
    chcac podporzadkowac sobie wszystkie obszary zycia czlowieka. I to
    jest naturalna tendencja chyba kazdej wladzy.

    - sprobuj nie poslac dzieci do szkoly
    - sprobuj mowic dziecku zeby nie kupowalo tych lewackie brednie
    ktorych ucza w szkolach
    - sprobuj nie zaszczepic dziecka
    - sprobuj miec zbyt chude dziecko
    - sprobuj miec otyle dziecko(na razie w UK)
    - sprobuj wziac swoje dziecko za reke w "zly" sposob(na razie w UK)

    - sprobuj zalozyc mikrofirme i nie przestrzegac: ustawy o PIT, o VAT,
    o PCC, o NIP, o SUS, o odpadach, POŚ, śmieciach elektronicznych,
    opakowaniach, ochronie DO i dwudziestu innych.
    - sprobuj wyciac wlasne drzewo nieowocowe
    - sprobuj przelac 20k euro
    - sprobuj zorganizowac wycieczke po rynku we wrocku
    - sprobuj oddac znaleziony pocisk na komisariat
    - sprobuj wyjsc z aresztu przed uplywem roku, gdy prowadzisz sredniej
    wielkosci firme i ktos podkablowal ze robisz machlojki gospodarcze

    Teraz pytanie - czy czasem Panstwo Polskie nie propaguje ustroju
    totalitarnego?

    w dalszej kolejnosci
    - sprobuj nosic czapke na ulicy(czapki nosza tylko terrorysci)
    - sprobuj nie miec kamery w aucie(ucziwy nie ma sie czego bac, tylko
    terrorysci sie boja)
    - sprobuj nie miec kamery w domu(ucziwy nie ma sie czego bac, tylko
    terrorysci sie boja)

    i 100 innych rzeczy mozna by tu dopisac

    A dla tych ktorzy sie teraz smiej i mysla ze mi mozg zjadlo, mala
    dedykacja:
    http://www.flickr.com/photos/doctorow/2810415169/

    Wiec cala dyskusja o tym czy jakis maly pionek nie propaguje faszyzmu/
    nazizmu/kwasizmu
    ociera sie o smiesznosc