  • Data: 2008-09-10 11:47:20
    Temat: Re: lekarz faszysta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Marcisz pisze:

    > Twoim zdaniem propagowaniem ustroju jest dopiero wygłaszanie
    > stwierdzeń typu "Zaprowadźmy w Polsce faszyzm"?

    Za słownikiem języka polskiego:
    propagować == upowszechniać jakieś poglądy, idee lub wiedzę

    > Twoja wypowiedź jest najlepszym dowodem na to, że współcześnie
    > swastyka nie jest kojarzona jako starożytny symbol, tylko jako symbol
    > faszyzmu.

    Huh? To inicjator wątku twierdził, że "propagowanie faszyzmu".

    A to takie samo propagowanie faszyzmu jak punktualne pociągi czy
    porządna sieć autostrad - z czym wielu ludziom się III Rzesza właśnie
    kojarzy...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Swastyka