  • Data: 2009-05-07 08:31:33
    Temat: Re: legalność przepuszczania klientów sieci przez smtp-gated
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dziś zadzwonił do mnie oburzony klient który wykrył spisek,

    a tak z ciekawosci
    - moge umiescic zapis o skanowaniu poczty w regulaminie podajac zasady i
    program
    ale moga byc klienci ktorzy tego nie chca i wtedy
    - czy moge dodac zapis ze w przypadku braku zgody na powyzsze klient wyraza
    zgode na odciecie go od sieci w przypadku powiecia informacji /np email
    abause lub info z baz sapmu ze rozsyla/ do czasu odwirusowania swojego
    komputera/sieci?
    co w przypadku gdy ta przerwa bedzie np 1 miesiac - czy mam prawo mu
    naliczyc abonament wiedzac ze z jego przyczyny nie ma netu /lub dostepu do
    okreslonych portow/?