eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolegalność przepuszczania klientów sieci przez smtp-gatedRe: legalność przepuszczania klientów sieci przez smtp-gated
  • Data: 2009-05-09 17:30:29
    Temat: Re: legalność przepuszczania klientów sieci przez smtp-gated
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > > - czy moge dodac zapis ze w przypadku braku zgody na powyzsze klient
    > > wyraza
    > > zgode na odciecie go od sieci w przypadku powiecia informacji /np email
    > > abause lub info z baz sapmu ze rozsyla/ do czasu odwirusowania swojego
    > > komputera/sieci?
    > Zauważyłeś burzę o "prawo do odcinania od inetu" w .ue (już nie
    > pamietam,
    > czy parlamencie czy którejś Komisji)?>
    > Bo ja nie wiem czy uchwalili ;)

    Nie uchwalili. Natomiast tu zawsze moze wystapic awaria techniczna.
    Ot, taki rurociag do Mozejek, ktorego baaardzo dlugo naprawic sie nie da.
    Nikt nikogo nie odcial, panie sedzio, awaria. Co podepniemy router,
    to pada od nadmiernego ruchu wychodzacego :)

    posrednio jego dzialania wplywaja na innych np poprzez blokowanie calej
    klasy ip danego isp przez inne serwery pocztowe poniewaz 1 z adresow sle
    spam notorycznie - bardziej chodzi o to.
    pomijajac prace nad ustawa /gdzie bardziej chodzi chyba o p2p niz spam/
    zastanawiam sie jak prawnie umotywowac delikwentowi ze go wylaczam.
    kwestia abonamentu moze byc teoretycznie poparta wlasnie gotowoscia do
    swiadczenia uslug przy notorycznym lamaniu regulaminu o spam-ie.
    gdy klient uzywa p2p, sciaga i udostepnia filmy, przez skypa informuje o
    bombach itp itd to od tego sa inne sluzby i jak one mnie powiadomia o fakcie
    to dostana co chca i juz ale nie jest to podstawa do wylaczenia klienta.
    przyklad:
    dostaje zgloszenie od wielu osob i innych isp ze jeden z moich adresow
    zaspamowal np reklamami czy uzywajac slow obrazliwych czy co tam jeszcze -
    grupe pl.soc.prawo , mam przeslane od isp zgloszenia i kopie wiadomosci i
    teraz moge:
    1/zwrocic jemu uwage i pogrozic palcem - wskazac regulamin
    zakladam ze klient dalej robi to samo więc co dalej?
    w drugim przypadku dostaje takie info o rozsylaniu emaili
    - zakladam ze robi to nieswiadomie /wirus/ i go informuje o tym - raz, drugi
    ....dziesiaty a klient dalej to samo - i co dalej?
    zakladam ze umowa jest terminowa /instalacja propocyjna za 1 zł/
    isp zalezy na kliencie - zawsze lepiej miec te pare zl niz nie miec
    klientowi nie zalezy na isp i chce poprzez wykonana instalacje podlaczyc sie
    do innego isp - wiec robi wszystko zeby to operator zerwal z nim umowe


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1