  • Data: 2003-12-03 16:36:48
    Temat: Re: legalne wszystkie mp3?
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:

    > Natomiast - jezeli zgram na wlasny uzytek z radia sobie mp3, lub na kasete
    > itd, lub nagram na VHS, lub na komputer film z telewizji - jest to juz
    > legalne?

    nie znam się specjalnei na prawie autorskim, ale wydaje mi się, że nie.

    Bo nie masz prawa korzystania z utworu.
    Wudaje mi się, że to podpada pod art. 118 ustawy o prawie autorskim:

    1. Kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej przedmiot będący nośnikiem
    utworu, artystycznego wykonania, fonogramu, wideogramu
    rozpowszechnianego lub zwielokrotnionego bez uprawnienia albo wbrew jego
    warunkom nabywa lub pomaga w jego zbyciu albo przedmiot ten przyjmuje
    lub pomaga w jego ukryciu,
    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.