  • Data: 2003-12-03 17:15:24
    Temat: Re: legalne wszystkie mp3?
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości
    news:bql3j5$kaj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie znam się specjalnei na prawie autorskim, ale wydaje mi się, że nie.

    no wlasnie tutaj jest pies pogrzebany ...
    mozesz sobie nagrac film z TV ... mozesz sobie zrobic mp3 z programu z radia
    i nie lamie to prawa ... do momentu kiedy bedziesz chcial to sprzedac ...

    > Bo nie masz prawa korzystania z utworu.
    > Wudaje mi się, że to podpada pod art. 118 ustawy o prawie autorskim:
    >
    > 1. Kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej przedmiot będący nośnikiem
    > utworu, artystycznego wykonania, fonogramu, wideogramu
    > rozpowszechnianego lub zwielokrotnionego bez uprawnienia albo wbrew jego
    > warunkom nabywa lub pomaga w jego zbyciu albo przedmiot ten przyjmuje
    > lub pomaga w jego ukryciu,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    A ja zaplacilem za mozliwosc sluchania tego radia/ogladania TV ... to daje
    mi mozliwosc nagrania i odsluchania/ogladniecia tyle razy ile bede chcial :)