  • Data: 2003-12-03 17:09:43
    Temat: Re: legalne wszystkie mp3?
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik usenetuser napisał:

    > Dokonalem skopiowania pliku, ale nie znam jeszcze 'calej prawdy' o tym
    > pliku, ktory wcale nie musi okazac sie plikiem audio, a moze byc wirusem o
    > takiej nazwie. Do czasu, gdy nie odtworze tego pliku (Ad.5) nie powinno
    > byc to przestepstwem (dokonaniem) bo nie wiadomo co to jest za plik. W
    > chwili obecnej jest to tylko 'jakas (za)wartosc binarna'.

    również teoretyzuję
    Twój czyn może być potraktowany jako usiłowanie dokonania czynu, które
    jest karane w zasadzie tak samo jak czyn.

    Zauważ,że ściągając ten plik, ściągasz coś konkretnego, czego wcześniej
    szukałeś. Wiec masz zamiar (tak wygląda z okoliności) posiadać jakiś
    okreśłony utwór.

    > MYSL: Czy lamie prawo sciagajac ten plik (nie odnosze zadnej korzysci),
    > czy sluchajac tego pliku?

    j.w.

    > PYTANIE: Czy jezeli teraz usunalbym ten plik z dysku, to oznaczaloby ze
    > nie zlamalem prawa, gdyz nie poznalem zawartosci tego pliku, a jedynie go
    > widzialem?

    to chyba czynny żal byłby, ale nie chce mi się juz zastanawiać o tej
    porze :-)

    > Mam nadzieje ze nie przegialem, ale ciekawi mnie czy sciaganie utworow
    > jest nielegalne, czy ich sluchanie.

    mam nadzieję, że wyżej znajdziesz odpowiedź