  • Data: 2002-09-24 08:05:54
    Temat: Re: leasing
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwsza rzecza jaka powinnas zrobic to przeczytac umowe leasingu (kazda
    > jest troche inaczej skonstruowana - przepisy dot. leasingu w Polsce sa
    > niejasne), tam prawdopodobnie dowiesz sie w co sie wpakowaliscie przy jej
    > podpisaniu.
    > Tak na marginesie, nie chodzi mi Ewo konkretnie o Ciebie, ludzie czytajcie a
    > dopiero pozniej podpisujcie.

    Dokładnie, trzeba przeczytać tą umowę. Nie chciał bym być złym prorokiem ale w
    większości umów leasing. w przypadku nie spełniania warunków umowy (określonych
    w umowie)finansujący może ją rozwiązać ze skutkiem natychmiastowym i prawie
    zawsze jest wymagalna do zapłaty suma (pomniejszona o dyskonto) wynikająca z
    harmonogramu opłat. Jeżeli wpłacona była kaucja to z pewnością przepada.