  • Data: 2010-01-25 12:57:33
    Temat: Re: lata pracy na zusie i na krusie
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    >
    > Mam pytanie dot rodzica,
    > Rocznik 50, przepracowane od 1978 do 1997 rokuna zusie
    > Od 1997 do dzis jest krus
    >
    > dodam, ze skończone jest techniku, po technikum rok pracy, poźniej studia
    > 5lat,
    >
    > idąc na emeryturę ile będzie miał lat przepracowanych jak będzą liczone
    > technikum i studia?
    >

    > aby pobierac emeryture zusowską ile ostatnich lat należy przepracować na
    > zusie? czy moze wystarczy tylko rok?
    >

    > dziękuję za odpowiedz
    > pozdrawiam
> [...]

    ZUS... Hmm.. ja zakladajac firme zaczynalem od tego ``tanszego-promocyjnego`
    zusu..
    Po przepracowaniu dwoch lat na tym` tanszym`, musialem przejsc juz na cala
    skladke .
    I co? po przepracowaniu 9 miesiecy na pelnej zusowskiej skladce skonczyla mi
    sie robota.
    Poszedlem do Urzedu Pracy, a tam mi powiedzieli ze lipa, nie dostane zasilku
    bo nie przepracowalem 12-tu miesiecy i ze tego `tanszego` zusu nie wlicza
    sie do swiadczen ;]..Masakra ..
    Ciekawe jak to sie bedzie wliczac do lat pracy , te dwa lata na tanszym
    zusie ?!;]

    CeZ__134