  • Data: 2013-05-05 06:24:03
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-05 06:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Podasz jakieś konkretne liczby?
    > Bo ja się nie zna, za to ekonomiści mówią coś zupełnie innego.

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/35731-polska-splaca-o
    statnia-transze-dlugu-gierka-297-milionow-dolarow-tr
    walo-to-32-lata-na-ile-zadluzyli-nas-aktualnie-rzadz
    acy

    > Od kiedy i o ile?
    > Przeanalizowałaś juz czy któryś z pozostałych dostawców nie będzie dla
    > Ciebie tańszy?

    O 2 grosze? Albo drożej, bo o 5zł wyższa opłata stała? Jak na razie
    "wybór producenta prądu" jest jak rzeźbienie w gównie. Albo jak
    tankowanie paliwa - co z tego, że znajdziesz 10gr taniej, skoro i tak
    clou problemu jest nierozwiązane - tankując jesteś ordynarnie r******y w
    d**ę przez państwo.

    --
    Liwiusz