  • Data: 2013-05-01 04:09:13
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2013 20:14, z pisze:

    > Może wiesz coś więcej bo ja wiem tyle że k... kasę wzięła.

    Skoro nie wiesz ni c więcej, to co się odzywasz? Zapoznaj się z aktami,
    z orzecznictwem i wtedy ewentualnie polemizuj z wyrokiem.

    > W jaki sposób ją zmuszano, jak wpływano na psychikę, jak manipulowano?
    > Skoro prokuratura nie dopatrzyła się niczego nagannego.

    Nie, prokuratura nie dopatrzyła się dość dowodów, by agenta-prowokatora
    uznać winnego. To jeszcze nie oznacza że sposób prowokacji nie ma wpływu
    na ocenę czynu owej posłanki.

    [ciach]

    > A tu proszę. Jak trzeba to z konstytucji można wysnuć co potrzeba.
    > Nie razi Cię aż taka dowolność interpretacji?

    Razi i to w ogóle abstrahując od tej sprawy. I co z tego?