  • Data: 2002-06-26 13:55:29
    Temat: Re: kurs prawa jazdy
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl> ihn
    news:0n8cfa.na8.ln@213.77.145.13: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Hmm, ale po cos jest ten egzamin prawda? To wlasnie egzaminator
    > powinien weryfikowac czy kursant kwalifikuje sie otrzymania prawa
    > jazdy czy nie. Taka sytuacja jak teraz prowadzi do naduzyc.

    W sumie masz racje, ale odkad pamietam, to przy zdawaniu na prawko
    zawsze byly naduzycia i kazdy zdajacy byl przygotowany na to, ze jakas
    lapowke trzeba bedzie dac.

    Inna rzecz, ze nie jestem za dopuszczaniem do egzaminu kazdego - w
    poniedzialek musialem wiac, bo jakas kobita jechala samochodem po
    chodniku. :o)

    PMM