  • Data: 2007-01-13 13:01:03
    Temat: Re: kupowanie znaczkow na poczcie
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak towar będzie, będzie kompletny i nie zepsuty, ale np. nie będzie
    > prądu i kasy nie będą działać? To co, sprzedawca ma wziąć pieniądze
    > od Ciebie, resztę "z kosmosu", i odesłać Cię bez paragonu?
    > Przykłady można mnożyć.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Gerard
    Czyli uwazasz, ze przepis 135 kw odnosi sie tylko do takich wlasnie
    wypadkow? tzn, ze uzasadniony przypadek to tylko wtedy gdy sprzedawca
    obiektywnie po prostu nie moze sprzedac? (nie twierdze, ze tak nie jest, ale
    do konca nie jestem przekonany). Czy to, ze nie mozna sprzedac bez
    wystawienia rachunku nie wynika czasem z innych przepisow?