eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupiłem telewizor...Re: kupiłem telewizor...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Steel" <d...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupiłem telewizor...
    Date: Fri, 7 Sep 2007 14:25:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <fbrgj1$7ef$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fbp2jt$mes$1@inews.gazeta.pl> <fbp7fv$la4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fbp7sm$f3t$1@inews.gazeta.pl> <fbp8di$je3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fbpa24$o10$1@inews.gazeta.pl> <fbpand$qkr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <46e04084$1@news.home.net.pl> <fbpo12$q1i$1@news.onet.pl>
    <fbqf0q$17a$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cuw51.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1189168545 7631 83.19.78.51 (7 Sep 2007 12:35:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Sep 2007 12:35:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:485192
    [ ukryj nagłówki ]

    > Natomiast mam pytanie, już tak na marginesie sprawy: czy sprzedawca
    > może w oświadczyć, że towaru po zakupie w ciągu 10 pierwszych dni nie
    > można w ogóle używać jeśli chce się skorzystać z prawa do zwrotu?
    > Mają takie zastrzeżenie (tak mi się wydaje) w regulaminie sklepu:

    Nie moga... bo w jaki sposob mialbys sprawdzic czy towar ci odpowiada?
    musisz go utrzymywac w stanie nie wskazujacym na uzycie!

    > Hipotetyczna sytuacja: kupiłem jakieś LCD. Matryca ma jeden czy dwa
    > bad/hot/subpiksele, które w zasadzie nie umniejszają jego
    > funkcjonalności, ale w****ją mnie nieziemsko. O ile wiem takie
    > "drobiazgi" nie są podstawą do oficjalnej reklamacji (jakaś tam norma
    > ISO), ale gdybym oglądał kupowany ekran w sklepie, to mógłbym dostrzec
    > ten mankament i poprosić o pokazanie innego egzemplarza. A tu mi sklep
    > powie, że opakowanie rozdarte, druciki pogięte, folia zerwana i ryba.

    Nie moze wlasnie dlatego ze nie mozesz sie zapoznac ze stanem towaru na
    miejscu zakupu.

    Pozdrawiam
    --
    Steel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1