eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupiłam towar i cos jest nie tak › Re: kupiłam towar i cos jest nie tak
  • Data: 2006-05-22 09:16:35
    Temat: Re: kupiłam towar i cos jest nie tak
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 19.05.2006 Irena <i...@w...pl> napisał/a:
    > taki w niezniszczonym opakowaniu - nie zgodzili się. Wiem, że teoretycznie nie
    > muszę tej gwarancji mieć, bo zepsuty sprzęt mogę serwisować przez sklep, ale ...
    > w tym sklepie już mi powiedzieli, że się tym nie zajmują, poza tym dziecko
    > mieszka w innym mieście i co ma przyjeżdżać do W-wy jak się coś zepsuje i
    > wykłócać się w sklepie o swoje prawa? Pomóżcie. Mam podejrzenie, że wcisnęli mi

    A jaką opcję widzisz? Gwarancji możesz się nie doczekać i przysługiwać Ci
    będzie jedynie reklamacja z tyt. niezgodności z umową a tę się zawsze
    składa w sklepie. Możesz to zrobić również wysyłkowo. Zresztą do gwaranta
    też byś pewnie słała.

    > Czy mogę go zwrócić na tej podstawie, że nie otrzymałam Gwarancji lub że pudełko
    > było zniszczone? A jeśli nie to, jakich mogę użyć argumentów gdyby to
    > dostarczanie mi gwarancji się przedłużało?

    Gwarancja nie jest obowiązkowa więc raczej dobrym argumentem to nie
    będzie, ale jeśli skontaktujesz się z Inspekcją Handlową i opiszesz im to
    co napisałaś tutaj, to są moim zdaniem pewne szanse na to, że następnym
    klientom już takich numerów odstawiać zbyt łatwo nie będą.

    --
    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1