eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupiłam towar i cos jest nie takRe: kupiłam towar i cos jest nie tak
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupiłam towar i cos jest nie tak
    Date: Mon, 22 May 2006 17:16:35 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 26
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <j...@z...router>
    References: <e4kqh9$j7c$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1148290091 5006 218.186.226.238 (22 May 2006 09:28:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 May 2006 09:28:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:389098
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19.05.2006 Irena <i...@w...pl> napisał/a:
    > taki w niezniszczonym opakowaniu - nie zgodzili się. Wiem, że teoretycznie nie
    > muszę tej gwarancji mieć, bo zepsuty sprzęt mogę serwisować przez sklep, ale ...
    > w tym sklepie już mi powiedzieli, że się tym nie zajmują, poza tym dziecko
    > mieszka w innym mieście i co ma przyjeżdżać do W-wy jak się coś zepsuje i
    > wykłócać się w sklepie o swoje prawa? Pomóżcie. Mam podejrzenie, że wcisnęli mi

    A jaką opcję widzisz? Gwarancji możesz się nie doczekać i przysługiwać Ci
    będzie jedynie reklamacja z tyt. niezgodności z umową a tę się zawsze
    składa w sklepie. Możesz to zrobić również wysyłkowo. Zresztą do gwaranta
    też byś pewnie słała.

    > Czy mogę go zwrócić na tej podstawie, że nie otrzymałam Gwarancji lub że pudełko
    > było zniszczone? A jeśli nie to, jakich mogę użyć argumentów gdyby to
    > dostarczanie mi gwarancji się przedłużało?

    Gwarancja nie jest obowiązkowa więc raczej dobrym argumentem to nie
    będzie, ale jeśli skontaktujesz się z Inspekcją Handlową i opiszesz im to
    co napisałaś tutaj, to są moim zdaniem pewne szanse na to, że następnym
    klientom już takich numerów odstawiać zbyt łatwo nie będą.

    --
    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1