  • Data: 2006-05-24 19:10:08
    Temat: Re: kupiłam towar i cos jest nie tak
    Od: Irena<i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odzew. Nie widziałam towaru w momencie zamawiania - zrobiłam to
    telefonicznie. Zadzwoniłam by zamówić sprzęt innej firmy, przy okazji zapytałam
    czy jest może jego odpowiednik o lepszych parametrach i wówczas polecili mi to
    co ostatecznie kupiłam. Sprawdziłam w internecie jak to wygląda, ale nie na ich
    stronie. W momencie zakupu widziałam ten konkretny egzemplarz. Gwarancji,
    oczywiście nie mam do dziś - zaproponowali mi, ze "narazie wystawimy Pani
    gwarancję taką ze sklepu, a jak kolega pojedzie do hurtowni to przywiezie
    prawidłową" - kiedy? nie wiadomo. Ale dałam sie zrobić! No, ale w każdym razie,
    przynajmniej tyle dzięki Waszym poradom uzyskałam, ze jak się cos popsuje to
    sklep tym zajmie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info