  • Data: 2012-03-20 07:04:02
    Temat: Re: który kierowca winny ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2012 19:11, Robert Tomasik pisze:

    > Nie, tylko dlatego, że jedzie szybciej, niż to, czego można sie tam
    > normalnie spodziewać.

    A kto powiedział, że jedzie szybciej?

    Policzmy: czas w biegu olimpijskiego biegacza (który ma pełne prawo
    korzystać z chodników w Polsce) na 800m to niecałe 2 minuty - czyli
    około 25km/h. W takim tempie (lub wolniej) poruszają się przeciętni
    "niedzielni rowerzyści" ze słabą kondycją (np. ja ;) ).

    I co teraz?