  • Data: 2012-08-06 15:10:33
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/08/2012 20:41, Andrzej Lawa wrote:

    > Sęk w tym, że oni NIE MOGĄ zainstalować kodeków!
    >
    > A ja nie muszę, bo od początku je mam.

    Tak, tak, każda dystrybucja linuxa ma kodeki do wszystkiego, zwłaszcza
    jakąś zainstalowana 5 lat temu na komputerze w budżetówce przez
    "informatyka" zarabiającego 1500/mc.

    > Dziwne, bo inni windowsiarze to robią - wysyłają docx do kogoś, kto ma
    > office 2003, a po konwersji się wszystko rozjeżdża.

    > Czyżbyś był jednym z tych matołów, co wysyła dokumenty jako DOC i podobne??
    >
    > Dokumenty, które nie są przeznaczone do edycji przez odbiorcę, wysyła
    > się jako PDF!

    A dokumenty przeznaczone do edycji to jak ma finansowy głównemu wysłać?

    > Taaak, sterowniki i aplikacje HP przez Windows Update? Pociągnij drugą,
    > ta aż dzwoni...

    A po co mi aplikacja HP do drukowania?

    > Skąd masz ten 1%, hmm?

    http://www.netmarketshare.com/operating-system-marke