  • Data: 2012-08-06 10:03:24
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-05 13:01, Jawi pisze:

    > A kto mówi, że trudniejsze?
    > Nie będę wypisywał szczegółów, bo najzwyczajniej nie mogę i nie powinienem.
    > Ale stopień skomplikowania jest bardzo duży, nie o wyklikanie chodzi bo
    > interfejs może być taki sam na jakimkolwiek systemie. Przecież to jasne
    > i nie o tym piszemy.

    Wiesz kiedyś pracowałem w firmie piszącej oprogramowanie dla banków...
    Ono po prostu tak samo wyglądało w obu wersjach, a zamawiano u nas
    komplet instalacji środowiska, jedni zamawiali tylko na Windowsa, byli
    tacy co chcieli mieć Linuksa, albo systemy mieszane. Nie bylo zadnego
    problemu. Dla 90% pracowników, szczególnie pracujacych przy obsłudze
    klienta nie było róznicy. Jedyne co było róznica, to sposób łączenia się
    z serwerem, cóż wtedy łącza były jeszcze bardzo słabe i połączenie się z
    centralą do terminala na Linuksie było dużo efektywniejsze niż by
    połączyć się do terminala windowsowego. Tak samo przy wdrażaniu i
    instalowaniu dnie było wielkich różnic, co najwyżej parametry na
    serwerach powinny być odpowiednio ustawione.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl