  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    <jvgu4h$rk9$1@inews.gazeta.pl> <jvjpba$206$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <jvju8b$5n5$5@inews.gazeta.pl>
    <501d7e1e$1@news.home.net.pl> <jvk7qe$5n5$7@inews.gazeta.pl>
    <501da34e$1@news.home.net.pl> <jvk85a$5n5$11@inews.gazeta.pl>
    <501da79b$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <501db8a9$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <501e36f4$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <501e50c1$1@news.home.net.pl>
    Date: Sun, 5 Aug 2012 17:44:39 +0200

    On 2012-08-05, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Widzę. Nie widzę, w czym tobie się wydaje, że jest problem.

    W tym, że klient/serwer SSH nie jest przystosowany do tego typu operacji.

    > Bo to są metody, które mam dostępne od ręki w konfiguracji, jaką mam -
    > nigdy nie robiłem instalacji na 12 tysięcy maszyn (co ty pewnie robisz
    > codziennie, prawda? ;-> )

    Wystaw sobie, że tak. Że mam pod opieką kilka dużych klastrów po kilka
    tysięcy maszyn, tylko akurat nie pod Windows, a pod Linuksem właśnie.

    > więc po prostu nawet nie szukałem specjalizowanego narzędzia. Które
    > zapewne istnieje, skoro istnieje potrzeba.

    Istnieje. Dlatego pisałem na początku nie kompromituj się, bo tylko
    platformie szkodzisz.

    > Bo?

    Bo standardowy klient/serwer SSH nie jest pod takie coś zaprojektowany
    i zwyczajnie tego nie wytrzyma. Powyżej pewnego progu przestanie Ci się
    w ogóle łączyć i tyle. Dziesiątki tysięcy połączeń, to możesz
    próbować na czymś co potrafi asynchroniczne requesty obsłużyć. nginx,
    lighttpd itp.

    > I ty śmiesz mi wypominać jakieś rzekome docinki...

    Policzka nie nadstawiam, tylko się dostosowuję do poziomu adwersarza.
    Będziesz pisał rzeczowo, nie będziesz używał haseł typu "bzdurzysz", itp.
    to na takie same odpowiedzi dostaniesz. Jak będziesz się wyzłośliwiać,
    to licz się z tym, że też Ci szpilę włożę.

    > Zacznijmy od tego, że nie masz pojęcia o czym piszesz, więc może
    > najpierw się dokształć? Bo póki co brednie wypisujesz.

    Jeśli wydaje Ci się że takim hasłem pokazujesz ile wiesz, to masz rację
    wydaje Ci się.

    > I nadal się upierasz, że przy windows komputer nie musi być włączony,
    > żeby coś się na nim zainstalowało...

    Nie. Przy Windows to działa od drugiej strony. Maszyna informuje serwer
    że jest, a ten ją informuje że ma coś zrobić. A w Twojej wersji to serwer
    musi robić rundki po maszynach i uruchamiać tamże procesy.

    Więc w mojej wersji NIE mam tego problemu W OGÓLE.

    > To jest rozwiązanie, jakie mam dostępne "od ręki" na pojedynczej stacji
    > roboczej nigdy do takiego zadania nie konfigurowanej.
    > Zrób mi to samo z windowsa w analogicznej konfiguracji (czy jakieś
    > nieserwerowe wydanie).

    Każdy nieserwerowy Windows może być podpięty do domeny przecież. W czym widzisz
    problem?

    > [ciach urojenia]

    Gratuluję wniesienia rzeczowego wkładu w rozpowszechnianie rzeczowej wiedzy
    zachwalanej przez Ciebie platformy. Coś jeszcze rzeczowego powiesz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl