eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed.tele2net.at!aioe.
    org!.POSTED!not-for-mail
    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Date: Mon, 20 May 2013 14:25:19 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 35
    Message-ID: <knd4n2$3s4$1@speranza.aioe.org>
    References: <kncq4p$ai$1@node1.news.atman.pl> <kncqk7$ri$1@node1.news.atman.pl>
    <kncris$1l6$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <519a125f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 5zPeFVnil4rqQ5bUrCClhg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:721697
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:519a125f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2013-05-20 13:12, Andrzej Kubiak pisze:
    >> Banderola (z ostrzeżeniem jak najbardziej po polsku i dużymi literami)
    >> jest
    >> na opakowaniu telefonu. Ostrzeżenie jest na osobnym świstku. W umowie
    >> wytłuszczonym drukiem jest informacja, że smartfony mogą sobie ściągać
    >> coś
    >> z internetu, a za transfer operator chce kasiorę. Dodatkowo miałeś
    >> jeszcze
    >> jakiś pakiet internetowy typu, wedle nomenklatury Polkomtela, NonStop,
    >> czyli płaciłeś wspomniane 7 zł i po wykorzystaniu pakietu transfer
    >> spadał,
    >> ale opłaty nie były naliczane. Sam (ewentualnie przez upoważnioną osobę,
    >> jeden diabeł) zażyczyłeś sobie wyłączenia tego pakietu.
    >
    >
    > Nie udaj że nie wiesz, że to jest celowe działanie i dokładnie policzone
    > są straty wizerunkowe, pieniężne i inne... A chodzi tylko i wyłącznie o
    > kasę a nie o dbanie o dobro klienta.
    > Wyzyskanie błędu (aczkolwiek też karalne) jest teraz ubierane w piękne
    > słówka a ludzie którzy się takiemu wyzyskaniu poddali nazywani debilami
    > nie potrafiącymi czytać.

    Otóż to. Te telefony mają pre-instalowane oprogramowanie, które
    nie znalazło się tam w wyniku kaprysu przypadkowego informatyka,
    tylko zostało świadomie umieszczone. Do tego niekiedy rzeczywiście
    bardzo trudno do końca wyłączyć "internet" (vide mój poprzedni post)
    - a przecież mógłby być on domyślnie wyłączony, co jest zdecydowanie
    bezpieczniejszą opcją z punktu widzenia abonenta.

    W praktyce, abonament klienta staje się droższy o bliżej nieznaną kwotę.
    Moim zdaniem, to ewidentnie sprawa dla UOKiK, który niestety nie
    dość dobrze spełnia swoją rolę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1