eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Data: 2013-05-20 17:58:56
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-20 16:00, Andrzej Lawa pisze:
    > Dla ciebie? Najwyraźniej. Chyba że tylko udajesz idiotę. Może jako wstęp
    > do wyłudzenia darmo jakiejś usługi?

    Nie chcę nic więcej niż to na co się umówię z operatorem. Jestem
    dorosły, wiem co potrzebuję. Oprócz ewidentnego wyłudzenia karalne jest
    nie dość dokładne poinformowanie klienta, czy celowe skomplikowane,
    niejednoznaczne regulaminy z dodatkowymi wymogami skłaniającymi do
    przeoczeń czy zapomnień. Jest od groma klauzul zabronionych, z mocy
    prawa nieważnych, pomimo że zgodziły się na nie strony umowy.
    Takie są przepisy. Czy Ci się to podoba czy nie. Płaci się kary i
    dostaje wyroki. Tak działa unijne państwo opiekuńcze.
    Nie głosowałem za nim, sprzeciwiam się mu ale muszę w nim żyć (jak na
    razie) I wolno mi wymagać żeby jego przepisy przestrzegano we wszystkich
    przypadkach.