eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Data: 2013-05-20 15:57:53
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 20 May 2013 14:09:00 +0200, z napisał(a):

    >> Dodatkowo miałeś jeszcze
    >> jakiś pakiet internetowy typu, wedle nomenklatury Polkomtela, NonStop,
    >> czyli płaciłeś wspomniane 7 zł i po wykorzystaniu pakietu transfer spadał,
    >> ale opłaty nie były naliczane. Sam (ewentualnie przez upoważnioną osobę,
    >> jeden diabeł) zażyczyłeś sobie wyłączenia tego pakietu.
    > Nie udaj że nie wiesz, że to jest celowe działanie i dokładnie policzone
    > są straty wizerunkowe, pieniężne i inne... A chodzi tylko i wyłącznie o
    > kasę a nie o dbanie o dobro klienta.

    Jak w każdym biznesie. Chodzi o kasiorę, a jeśli przy okazji klient jest
    zadowolony, to też dobrze.

    > Wyzyskanie błędu (aczkolwiek też karalne) jest teraz ubierane w piękne
    > słówka a

    Ale - co operator miał wdług ciebie jeszcze zrobić? Za 7 złotych
    miesięcznie miał ubezpieczenie od zrobienia sobie krzywdy, żeby się później
    fakturą nie pociął. Sam z tego ubezpieczenia zrezygnował.

    > ludzie którzy się takiemu wyzyskaniu poddali nazywani debilami
    > nie potrafiącymi czytać.

    A jeśli ktoś celowo wymontuje sobie hamulce z samochodu, po czym rozpędzi
    się i ruszy na spotkanie ze ścianą, to jak go nazwiesz?

    > Gawiedź i tak zapłaci tylko jest pytanie czy firma która ludzi oszukuje

    Na czym dokładnie polega oszustwo? Przy zastrzeżeniu, że:
    - w materiałach reklamowych jest ostrzeżenie,
    - na pudełku z telefonem jest ostrzeżenie,
    - w umowie jest ostrzeżenie,
    - jest dodatkowa usługa blokująca maksymalny koszt na niskim poziomie,
    - sam telefon pozwala na wyłączenie transmisji przez sieć komórkową, i sama
    z siebie się nie włączy.

    > i wyłudza od nich pieniądze

    Uzasadnij, z uwzględnieniem jak wyżej.

    > jest godna zaufania i pozyskiwania kolejnych klientów.

    Nie, żebym Plusowi jakoś specjalnie ufał, ale nie narzekam.

    > Tak wiem... Prawo jest prawem a etyka etyką. :-)

    Konkretnie, jakie rozwiązanie proponujesz? Anulować opłaty wszystkim,
    którzy twierdzą, że "oni nie wiedzieli"? Jeśli tak, to wypadałoby ich
    hurtowo ubezwłasnowolnić, bo podpisali, że wiedzieli. Jeśli nie
    ubezwłasnowolnić, to za chwilę mamy wysyp cwaniaczków, którzy z telefonu
    zrobią sobie router, a po otrzymaniu faktury będą płakać, że nie wiedzieli.
    I co dalej?

    > O 10 przykazaniach już nie będę bo to będzie zbyt wysoki poziom dla
    > swołoczy prawniczo-marketingowej. :-)

    Wszystkich przykazań ad hoc nie pamiętam, ale skoro piszesz o 10, to jak
    chcesz tu wtrynić kilka pierwszych lub szóste?

    AK (no, szóste to w pewien sposób można by odnieść do ciebie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1