  • Data: 2008-02-08 09:30:46
    Temat: Re: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Przez analogię: jestem osobą wykorzystującą (spożywającą) alkohol, mimo
    > że jestem abstynentem, bo jestem "fabrycznie" do tego przystosowany? ;)

    Przykład Roberta - samochód stojacy na parkingu jest nadal samochodem.
    Więc trzeba go ubezpieczyć itp.

    > Dlatego pozwolę sobie powątpiewać w Twoje równania - chyba że się czymś
    > podeprzesz :)
    >
    > (np. wykładanią przez SN albo coś w tym stylu)

    Może od razu wykładnią wygłoszoną przez papieża? :-P Wiem, że są
    przepisy, które za każdym razem trzeba tłumaczyć, ale tu jest to
    napisane czysto i klarownie.
    Urzadzenie nadawcze (nadawczo-odbiorcze) musi mieć papier na nadawanie.
    Wyjątki (pasmo/moc/zastosowanie) są określone w rozporządzeniu.

    M.