  • Data: 2008-02-08 09:52:50
    Temat: Re: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?
    Od: "Teddy" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fofq1u$phn$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Poziom Twojego wystąpienia jest mniej więcej taki, jakbyś próbował kogoś
    > przekonać, że samochód nie jest samochodem, jak stoi na parkingu. Bo
    > przecież nie jedzie :-))))

    m>

    Podobnie ow kierowca zostal ukarany pierwotnie z artykulu, ktory
    przytoczyles wczesniej i dopiero RPO zrozumial o co chodzi. Zadziwiajace, ze
    kulkukrotnie zmianiano mu zarzyty w trakcie postepowania wiec moze zarzut z
    art. 212, pozniej jeszcze jakis inny o informacjai niejawnej (nie pamietam)
    bo pomimo, ze rozmawialem z Andrzejem dosc czesto i nie zapamietalem
    zmieniajacej sie przez kilka lat procesu sprawy.

    Dzwonilem dzis do Andrzeja R. i obiecal, ze wieczorkiem (lub jutro -
    zaleznie jaka zmiane otrzyma w pracy) poda mi sygnature sprawy, ktora SN
    uniewinnil go od zarzutow dotyczacych tego zagadnienia. Wszelkie dywagacje
    okaza sie zatem zbyteczne. Tak na marginesie nadal Andrzej prowadzi nasluch
    radiowy na czestotliwosciach Policyjnych.:)