  • Data: 2008-02-07 23:23:54
    Temat: Re: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?
    Od: "PYTON" <p...@r...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może dlatego, że od 7 lat nie istnieje pojęcie homologacji dla sprzętu
    > elektrycznego/elektronicznego :-)

    Motorole posiadają homologacje i certyfikat obowiązujący w stanach i na
    terenie UE. Abym mógł używać w Polsce krótkofalówek musiałem zgłosić się do
    urzędu łączności czy jako oni się tam nazywają. Potrzebowałem to ponieważ
    prace które były wykonywane przy pomocy ów krótkofalówek odbywały się na
    terenie wojskowym ( między innymi lotnisko).