eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej › Re: [kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej
  • Data: 2011-07-05 08:42:01
    Temat: Re: [kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.07.2011 00:23, Robert Tomasik wrote:
    > Zrobienie działającej bomby wcale nie jest takie proste, jakby się
    > wydawało.

    Daj spokój z tymi mitami. Potrzebne są 3 nieodzowne części. Z czego 2 są
    powszechnie dostępne tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać lub można
    skonstruować z produktów powszechnej konsumpcji. Trzecią trzeba
    przygotować z głową, ale także nie sprawia większego problemu. Z
    materiałów powszechnie dostępnych można zrobić nie najnowocześniejszą
    ale całkiem mocną bombę przeciw ludziom.

    Jakiś problem pojawia się dopiero przy większej skali czy przy bardziej
    wyrafinowanych konstrukcjach.

    > Stąd
    > walka z domorosłymi pirotechnikami wbrew pozorom włąśnie pośrednio
    > prowadzi do zmniejszenia zagrożenia tego typu atakami, bo utrudnia
    > samouctwo :-)

    Czyli rozwiązanie z kategorii wylania dziecka z kąpielą. Można też w
    ramach prewencji rozstrzeliwać wszystkich jak leci. Też zmniejsza liczbę
    domorosłych pirotechników.

    Przykro mi, Robert, ale rozwiązanie jest infantylne. W stylu systemów
    posttotalitarnych - jeszcze pozostały instrumenty i siły przeciw
    urojonym zagrożeniom, a nie dajecie sobie rady z wielkimi zagrożeniami.
    Zamordyzm a nie rozwiązanie. Maskowanie słabości pokazami siły wobec
    jeszcze słabszych.