    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Date: Sat, 24 Jul 2010 12:30:52 +0200

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Po drugie: Nie, to nie jest elektorat pisu. Powtarzam po raz n-ty:
    > Nie
    > chodzi o to, że elektorat pisu nagle z powodu kratki zakreśli
    > omyłkowo.

    Ależ właśnie o to chodzi! Sprawę nagłośnili działacze pisu którzy
    twierdzą, że część ich wyborców oddała głos na Komorowskiego wbrew
    swojej intencji a wszystko za sprawą kratki większej o grubość włosa.

    > Problem w tym, że istnieje pula wyborców, którzy nie są ani za
    > Bronkiem
    > ani za Jarkiem, ale ponieważ nie ma trzeciej opcji, to gdzieś
    > wpadną. I
    > idealnie byłoby, żeby wpadali losowo, a tam, gdzie ich ,,nakieruje''
    > grafik.

    Wyborca niezdecydowany, o ile jest rozsądny, albo nie pójdzie głosować
    albo odda głos niewazny. To co opisujesz to kretyństwo.

    > Wykaż związek. Ja go nie widzę.

    Człowiek racjonalny podejmuje ważne decyzje po analizie, na podstawie
    posiadanej wiedzy i racjonalnych przesłanek. Nie losuje.
    Dla wyborcy to czy i na kogo odda głos to jest ważna decyzja.
    Dla kretyna to krzyżyk w wylosowanej kratce.

    Dziekuję, dobranoc.