  • Data: 2004-12-08 18:14:31
    Temat: Re: krew mnie zalała w urzędzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cp6o36$chh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Jeśli Twój opis jest ścisły, to naruszono ustawę z dnia 17 czerwca 1966 r. o
    postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Co do zasady powinieneś najpierw
    zostać powiadomiony o wszczęciu egzekucji i miał byś terminy odwoławcze. W
    Twoim wypadku spokojnie byś przedstawił dowód uregulowania należności.

    Jeśli z tego tytułu poniosłeś szkodę, to zaczyna to zahaczać poważnie o
    kodeks karny, choć niekoniecznie musi, bo zależy jeszcze od kilku czynników.
    Generalnie ja bym złożył skargę do Izby Skarbowej jako organu przełożonego
    nad Urzędem Skarbowym z prośbą o zbadanie sprawy. I poczekał na wyjaśnienie.
    Jeśli potwierdzą, że działanie było wadliwe (moim zdaniem powinni, ale być
    może jest coś, o czym nie napisałeś), to otwiera się przed Tobą droga
    zarówno dochodzenia roszczeń cywilnych za szkody, jak i ewentualnie złożenia
    zawiadomienia o przestępstwie.