  • Data: 2004-12-08 17:34:08
    Temat: Re: krew mnie zalała w urzędzie
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/8/2004 4:05 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Skrga do sądu wyższej instancji plus nadanei sprawy mediom może by coś
    > dała?

    I tak i nie - o ile wyższa instancja nie musi się spieszyć, o tyle
    powiadomienie tzw. mediów może zostac poczytane jako ujawnienie
    tajemnicy sledztwa i pomówienie, poprzez przypisanie popełnienia czynu
    zabronionego osobie, która nie jest skazana prawomocnie.

    Jak uczy praktyka czyny ujawnienia i pomówienia sa ulubionymi, w jakich
    prokuratury działają z należytą szybkością, więc wysoce prawdopodobne,
    że będzie sie swoją sprawę kontynuować z pozycji aresztanta, co jest
    uciążliwe - można z pierdla dowodzić gminą, ale bez koneksji mozna być
    co "kimś" jedynie pod celą.

    Pzdr: Catbert