    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 16 Jun 2011 18:03:11 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: kratka, i inne zmiany w prawie

    On Thu, 16 Jun 2011, cef wrote:

    > Ee tam, a w tych rozliczeniach to co? Nie odliczasz VAT?

    Może nie wie, że od wydatków eksploatacyjnych może VAT odliczyć?
    (poza paliwem oczywiście)
    Pomijam, że niepotrzebnie nam pisze iż samochód nie jest państwowy
    ani komunalny, bo to zakładamy ;)
    (idzie o to, że samochód ujęty w EST firmy jest tak samo *prywatny*
    jak samochód posiadany osobiście i rozliczany kilometrówką :))

    > Wymogi się nie zmieniły. W końcu ten typ był homologowany.
    > Jedynie auta gdzieś tak sprzed 1999 roku były "ciężarowe" tylko z wpisu do
    > dowodu.

    ...dodać trzeba: "traktowane bezprawnie".
    Bo przepis nie pozwalał :) (ale USy się nie zorientowały i powszechne
    "prawo powielaczowe" pozwalało).

    pzdr, Gotfryd