  • Data: 2011-06-16 05:45:27
    Temat: Re: kratka, i inne zmiany w prawie
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 07:17, kesser pisze:

    > U mnie sprawa jest o tyle absurdalna, że ja odliczeń VAT nie robię i
    > nie robiłem. Auto od początku jest zarejestrowane na mnie personalnie
    > i rozliczane w firmie jak auto prywatne.
    > Dla mnie absurdem jest:
    > 1. zmiana zasad odliczeń dla aut już zarejestrowanych
    > 2. zmiana wymogów wobec kratki dla aut już zarejestrowanych
    > A na końcu jest szary człowiek, który koszty powyższych dostaje na
    > klatę. Wychodzi na to, że z własnego portfela muszę pokryć koszty
    > przeglądu i przerejestrowania auta tylko dlatego, że się przepisy
    > zmieniły.
> [...]

    A ja śmiem twierdzić że nie zachodzi żadna z powyższych okoliczności. :(

    Kratka 'na stałe' obowiązuje już bardzo długo - kilka lat bez wtpienia.
    Być może poprzedni właściciel 'załatwiał' sobie przedłużanie takiego
    wpisu w dowodzie mimo iż rozwiązanie nie spełniało przepisów. Teraz
    trafiłeś na bardziej rygorystycznego diagnostę stad problemy.

    --
    spp