    From: "dudi" <s...@n...frty.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzież wody 5 śwaidków
    Date: Fri, 5 Sep 2003 23:51:49 +0200

    : Obawiam się, że zbyt enigmatycznie napisałeś, by się dało zrozumieć.
    Nie
    : wiem dla czego nie podłączenie spłuczki (do instalacji?) ma powodować
    ujemne rachunki innych użytkowników.

    róznica licznik główny - indywidualne, na głównym wychodzi Ci nawet
    cienki "ciurek" (!?;) któego nie łapie indywidualny główny jest bardzo
    czuły...

    : No i ja bym się nie denerwował, jakby mi
    : wodociągi przysłały rachunek na -200 zł, bo to by oznaczało, że mają
    mi tyle dopłacić.

    jest róznica 300 kubików którą trzeba pokryć 300 m3 to 1743 zł liczone
    według zućycia Ci którzy mają duże bólą w bólach :) a kolo sra sobie za
    darmo! o pardon ;)