  • Data: 2003-05-27 21:46:14
    Temat: Re: kradzież komputerów
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-27 23:35, Czarek Gorzeński napisał:
    > Szkoda że poza inwektywami nie miałeś wiele do powiedzenia.

    A niby gdzie w mojej wypowiedzi dostrzegłeś inwektywy !?

    > W którym miejscu, Twoim zdaniem, jak raczyłeś to ująć, pierdolę?

    Tam gdzie pod Twoją wypowiedzią napisałem "bredzisz", czyli w miejscu
    gdzie piszesz o licencji OEM.
    Licencja OEM dotyczy TYLKO DYSTRYBUTORA SPRZĘTU, jest "umową" pomiędzy
    DYSTRYBUTOREM a WŁAŚCICIELEM majątkowych praw autorskich do programu
    i klientowi NIC DO TEGO.
    Klienta wielkie g... obchodzą ustalenia między nimi, ma je głęboko w dupie.
    Nie obchodzą go żadne transakcje wiązane, przypisania i inne srania.
    Jedyne co się liczy to kupienie od dystrybutora legalnego egzemplarza programu.
    Ma go? Ma. I koniec dyskusji. Może z nim zrobić co zechce - sprzedać, darować,
    zmielić w młynku od kawy, podetrzeć sobie nim tyłek, używać jako podstawki
    pod piwo itp. itd.
    Nie może tylko tego egzemplarza *wynajmować*.
    I koniec. Kropka.
    Dopóki w tym kraju nadrzędne jest prawo stanowione przez sejm, a nie przez
    pracowników M$ i im podobnym to tak jest a nie inaczej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm