  • Data: 2003-05-27 22:34:32
    Temat: Re: kradzież komputerów
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-28 00:19, Div napisał:
    > Jeszcze raz chcialem wrzucic swoje 3 grosze.. hipermarkety typu Media Markt
    > rozprowadzaja np Windows XP home OEM i sprzedawane sa te windozy same bez
    > zadnego sprzetu.. jeslibysmy rozumieli licencje OEM jako uzytkowanie tylko i

    I robią to całkowicie legalnie ponieważ Media Markt NIE JEST strona umowy OEM.
    Zapewne kupił sprzęt z oprogramowaniem od jakiegoś dystrybutora i go rozdzielił.
    I jest to całkowicie legalne jak potwierdza to wyrok sądu, w którym M$ dostał po
    dupie, próbując twierdzić, że są to praktyki nielegalne.

    > warszawie i sprzedaje nielegalny produkt czyli.. pirata.. niech mnie ktos

    Gwoli ścisłości - egzemplarz utworu stworzony przez Twórcę lub na jego licencji
    NIGDY nie jest piratem.

    pozdrawiam
    Arek

    --